1. Plata prin Transfer Bancar
Vă rugăm să faceţi plata folosind următoarele date:
SC Narcisa-Mob Design SRL
Reg. Com. J36 824 1992
C.U.I. RO2648123
Sediu: Str Barajului nr. 4
Judeţul: Tulcea
Banca: Banca Transilvania Tulcea
Cont: RO97BTRLRONCRT0265280301
Telefon: 0240.535.621
2. Plata online cu cardul
- Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2).
- Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții.
- Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele PlatiOnline.
- Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul că PlatiOnline nu stochează datele confidențiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel informațiile dvs. sunt în sigurantă.
- Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră. Tranzactia cu cardul va aparea pe extrasul de cont cu numele NARCISA-MOB DESIGN.
- Selectati modalitatea de plata cu cardul.
- Acceptati termenii si conditiile de cummparare
- Dati click pe “finalizati comanda si treceti la plata”
- Pe pagina de confirmare a comenzii, veti vedea numarul comenzii si date de contact pentru serviciul clienti.
- Pana in 5 secunde veti fi redirectionati spre sistemul de plata Plationline.ro
- Selectati tipul de card bancar cu care doriti sa platiti ( VISA , MASTERCARD, VISA ELECTRON sau MAESTRO)
- Pentru ca plata să fie efectuată cu succes, trebuie să completeze în mod corect următoarele câmpuri pentru date:
- numărul cardului – aici completați numărul din 16 cifre, fără spațiu între ele
- valabilitate până la – aici completați data valabilității cardului
- CVC2/CVV2 – este codul găsit pe partea din spate a cardului unde este semnătura dumneavoastră. Sunt ultimele 3 cifre din dreptul semnăturii!
- În ultima etapă, vi se poate cere să confirmați tranzacția cu ajutorul codului 3-D secure secure, pe care îl veți primi prin e-mail sau SMS.
Cauzele posibile ale erorilor:
- Datele cardului bancar nu au fost completate corect: puteți repeta plata și completați datele din nou.
- În contul d-voastră nu aveți suficienți bani sau ați depășit limita pentru tranzacțiile pe internet.
- Cardul nu este autorizat pentru tranzacțiile pe internet: În acest caz, trebuie să contactați banca d-voastră.
- A apărut o eroare în timpul comunicării cu serverul: vă rugăm să încercați din nou plata un pic mai târziu.
- Pentru a verifica Istoricul comenzilor se poate accesa Contul meu -> Istoricul Comenzilor sau apasati aici
- Pentru a verifica Tranzactiile in cur se poate accesa Contul meu -> Trazactii sau apasati aici